Każdy Użytkownik zarejestrowany w Systemie Zakupowym GK PGE zobowiązany jest do bieżącej aktualizacji danych Użytkownika Wykonawcy i Wykonawcy (dane firmy) uzupełnionych w formularzu rejestracyjnym.
Aktualizacji danych można dokonać po zalogowaniu się na platformę OnePlace - https://oneplace.marketplanet.pl używając przycisku „Ustawienia”.
W przypadku pytań lub wątpliwości prosimy o kontakt z Konsultantami Help Desk, którzy świadczą wsparcie dla Wykonawców w zakresie technicznym.
Help Desk Systemu Zakupowego GK PGE
Dane kontaktowe:
+48 22 576 87 87
helpdesk.zakupy@gkpge.pl
Dostępność:
Poniedziałek - piątek w godzinach 08:00 - 17:00 (z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy).
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Each User registered in the PGE Capital Group Purchasing System is obliged to update the data of the Contractor's User and the Contractor (company data) completed in the registration form on an ongoing basis.
Data can be updated after logging in to the OnePlace platform - https://oneplace.marketplanet.pl using the "Settings" button.
If you have any questions or doubts, please contact Help Desk Consultants who provide technical support for Contractors.
Help Desk of the PGE Capital Group Purchasing System
Contact details:
+48 22 576 87 87
helpdesk.zakupy@gkpge.pl
Availability:
Monday - Friday 08:00 - 17:00 (excluding public holidays).