Wszelkie zmiany, związane z aktualizacją danych zawartych zarówno na platformie OnePlace oraz w Systemie Zakupowym GK PGE, wprowadzisz na koncie platformy OnePlace.
1. W celu zmiany danych użytkownika reprezentującego Wykonawcę dotyczących:
• Imienia;
• Nazwiska;
• Stanowiska;
• Telefonu;
• Hasła
Wykonaj następujące kroki:
1. Zaloguj się na platformę OnePlace;
2. Przejdź do modułu „Ustawienia”, a następnie do odnośnika „Użytkownik”;
3. Zaktualizuj dane;
4. Potwierdź zmiany poprzez kliknięcie w przycisk „Zapisz”.
Wszystkich zainteresowanych udziałem w postępowaniach zakupowych prosimy o możliwie szybkie dokonanie aktualizacji danych (za pośrednictwem portalu OnePlace lub zgłoszenie poprzez Help Desk dla Wykonawców – e-mail: helpdesk.zakupy@gkpge.pl, telefon:
+48 22 576 87 87).
Każdorazowa aktualizacja danych na platformie OnePlace lub poprzez Help Desk dla Wykonawców wymaga dodatkowo weryfikacji i akceptacji Administratora Bazy Wykonawców Systemu Zakupowego GK PGE. Proces zmiany danych może potrwać nawet do 3 dni.
Do chwili zaakceptowana wprowadzonych zmian przez Administratora Bazy Wykonawców Systemu Zakupowego GK PGE Wykonawca nie może składać ofert w toczących się postępowaniach.
Po zatwierdzeniu zmian przez Administratora Systemu Zakupowego GK PGE nowe dane będą widoczne w SWPP2 w „Mój Profil” zakładka „Dane użytkownika”.
Uwaga!
Zmiana adresu e-mail Użytkownika, służącego do logowania, nie jest możliwa. Jeżeli adres jest nieaktualny, należałoby zarejestrować nowe konto Użytkownika, z aktualnym adresem e-mail.
2. W celu zmiany danych Wykonawcy dotyczących:
• Nazwy dostawcy;
• Adresu;
• Adresu e-mail Wykonawcy (firmowy);
• Telefonu (firmowy);
• Adresu www
Wykonaj następujące kroki:
1. Zaloguj się na platformę OnePlace;
2. Przejdź do modułu „Ustawienia”, a następnie do odnośnika „Dane firmy”;
3. Zaktualizuj dane;
4. Potwierdź zmiany poprzez kliknięcie w przycisk „Zapisz”.
Wszystkich zainteresowanych udziałem w postępowaniach zakupowych prosimy o możliwie szybkie dokonanie aktualizacji danych (za pośrednictwem portalu OnePlace lub zgłoszenie poprzez Help Desk dla Wykonawców – e-mail: helpdesk.zakupy@gkpge.pl, telefon:
+48 22 576 87 87).
Każdorazowa aktualizacja danych na platformie OnePlace lub poprzez Help Desk dla Wykonawców wymaga dodatkowo weryfikacji i akceptacji Administratora Bazy Wykonawców Systemu Zakupowego GK PGE. Proces zmiany danych może potrwać nawet do 3 dni.
Do chwili zaakceptowana wprowadzonych zmian przez Administratora Bazy Wykonawców Systemu Zakupowego GK PGE Wykonawca nie może składać ofert w toczących się postępowaniach.
Po zatwierdzeniu zmian przez Administratora Systemu Zakupowego GK PGE nowe dane będą widoczne w SWPP2 w „Mój Profil” zakładka „Dane wykonawcy”.
Uwaga !
Zmiana formy prawnej Wykonawcy oraz wszelkie zmiany związane ze zmianą adresu siedziby firmy wymagają utworzenia nowej „jednostki/oddziału” przez Administratora Bazy Wykonawców Systemu Zakupowego GK PGE. Konsekwencją powyższego jest utrata dostępu do historycznych postępowań (tych ze statusem „zakończone”).
W celu realizacji zgłoszenia należy:
• Skontaktować się z Help Desk dla Wykonawców;
• Przekazać aktualne dane Wykonawcy jakie mają być widoczne po zmianie;
• Przekazać informację, w jakich postępowaniach bierzecie Państwo aktualnie udział (numery postępowań) w celu zachowania możliwości uczestnictwa w toczących się procesach zakupowych.
3. W celu zamknięcia konta użytkownika:
Wykonawco pamiętaj, że jesteś odpowiedzialny za niezwłoczne poinformowanie
o konieczności zablokowania dostępu użytkownika do Systemu Zakupowego GK PGE
w przypadku utraty, cofnięcia lub wypowiedzenia pełnomocnictwa lub prawa do reprezentowania wykonawcy lub innej postaci utraty przez danego użytkownika, upoważnienia do korzystania z konta wykonawcy w Systemie Zakupowym GK PGE. Informacja powinna zostać przesłana poprzez Help Desk dla Wykonawców – e-mail: helpdesk.zakupy@gkpge.pl, telefon: +48 22 576 87 87).