|
Czy istnieją instrukcje użytkowania Systemu Zakupowego GK PGE dla Wykonawców? |
(EN) The English version of documents intended for suppliers - instructions.
|
Mam problem z załączeniem pliku – co zrobić? |
Czy po złożeniu błędnej oferty istnieje jeszcze możliwość jej modyfikacji? |
Jeżeli zapisałem ofertę to mogę uznać, że oferta jest złożona? |
Jakie są minimalne wymagania sprzętowe aby korzystać z Systemu Zakupowego GK PGE? |
OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH Jak chronione są Twoje dane? |
Gdzie mogę uzyskać pomoc w zakresie zgłaszania błędów i problemów dotyczących Systemu Zakupowego GK PGE?
|
Czy jest możliwe zamknięcie konta użytkownika? Jak wygląda kwestia anonimizacji? |
Jak zarejestrować kilku pracowników swojej firmy? |
Zmiana użytkownika Wykonawcy – jak jej dokonać? |
Zmiana danych podmiotu/wykonawcy – jak jej dokonać? |
Jak dokonać rejestracji kilku oddziałów dla jednej firmy? |
Zapomniałem hasła – co robić? |
Dokonałem rejestracji ale nie mam informacji zwrotnej – co robić? |
Co zrobić aby wziąć udział w postępowaniu prowadzonym przez Spółkę GK PGE? |
Czy rejestracja lub korzystanie z Systemu Zakupowego GK PGE są płatne? |
Dlaczego muszę zalogować się do OnePlace, aby móc wziąć udział w postępowaniach GK PGE? |
Jak wygląda proces rejestracji i logowania do Systemu Zakupowego GK PGE? |
W jaki sposób mogę się komunikować z zamawiającym? |
POSTĘPOWANIA ZAKUPOWE W jaki sposób wyszukiwać interesujące ogłoszenia i przystępować do postępowań zakupowych? |