Pytania i odpowiedzi / FAQ

Pozycje / Items 1-24 z \ of 24  Pokazuj \ show  pozycji \ Items

(PL) Czy istnieją instrukcje użytkowania Systemu Zakupowego GK PGE dla Wykonawców?
(ENG) Do any instructions exist on the use of the GK PGE Procurement System for Contractors?
(PL) Czy rejestracja lub korzystanie z Systemu Zakupowego GK PGE są płatne?
(ENG) Both registration and use of the GK PGE Purchasing System are free of charge.
(PL) Rejestracja konta w Systemie Zakupowym GK PGE krok po kroku.
(ENG) Step-by-step account registration in the GK PGE Purchasing System.
(PL) Dokonałem/-am rejestracji, ale nie mam informacji zwrotnej – co robić?
(ENG) I have registered but I have not received any feedback - what should I do?
(PL) Jak zarejestrować kilku pracowników swojej firmy?
(ENG) How should I register several employees of my company?
(PL) Jak dokonać rejestracji kilku Oddziałów dla jednej firmy?
(ENG) How can I register several Branches for one company?
(PL) Pierwsze logowanie do Systemu Zakupowego GK PGE krok po kroku.
(ENG) First logging in the GK PGE Purchasing System step by step.
(PL) Czy jeśli nie posiadam konta w Systemie Zakupowym GK PGE to mogę się zapoznać z aktualnymi projektami zakupowymi prowadzonymi przez Spółki GK PGE?
(ENG) If I do not have an account in the GK PGE Purchasing System, I can view the current procurement projects carried out by GK PGE Companies?
(PL) Jak przystąpić do postępowania prowadzonego przez Spółkę GK PGE oraz jak złożyć wniosek/ofertę w postępowaniu?
(ENG) How can I join the proceedings carried out by the GK PGE Company and how can I submit an application/ tender in the proceedings?
(PL) W jaki sposób mogę się komunikować z Zamawiającym?
(ENG) How can I communicate with the Contracting Authority?
(PL) Jeżeli zapisałem ofertę to mogę uznać, że oferta jest złożona?
(ENG) If I have saved a tender, can I conclude that the tender has been submitted?
(PL) Mam problem z załączeniem pliku – co zrobić?
(ENG) I have a problem with a attaching a file - what should I do?
(PL) Czy po złożeniu błędnej oferty istnieje jeszcze możliwość jej modyfikacji?
(ENG) Is it possible to modify an incorrect tender after it has been submitted?
(PL) Gdzie Wykonawca może zobaczyć złożone przez niego historyczne oferty?
(ENG) Where can the Contractor see the historical tenders it has submitted?
(PL) Jakie są minimalne wymagania sprzętowe, aby korzystać z Systemu Zakupowego GK PGE?
(ENG) What are the minimum hardware requirements to use the GK PGE Purchasing System?
(PL) Gdzie mogę uzyskać pomoc w zakresie zgłaszania błędów i problemów dotyczących Systemu Zakupowego GK PGE?
(ENG) Where can I get help with reporting errors and problems regarding the GK PGE Purchasing System?
(PL) Zmiana danych Wykonawcy, Użytkownika Wykonawcy – jak jej dokonać?
(ENG) Change of the Contractor’s, Contractor User’s data - how to do it?
(PL) Zapomniałem hasła – co robić?
(ENG) I have forgotten my password - what should I do?
(PL) Jak zmienić hasło?
(ENG) How can I change my password?
(PL) Czy mogę zmienić login (adres e-mail)?
(ENG) Can I change my login (e-mail address)?
(PL) Czym jest logowanie dwuskładnikowe (2FA)?
(ENG) What does the two-factor authentication (2FA) mean?
(PL) Czy muszę konfigurować drugi składnik logowania (2FA), aby mieć dostęp do wszystkich funkcjonalności Systemu Zakupowego GK PGE?
(ENG) Do I need to set up the second login component (2FA) to access all the functionalities of the GK PGE Procurement System?
(PL) Urządzenia zaufane – czym są?
(ENG) Trusted devices - what are they?
(PL) Czy jest możliwe zamknięcie konta użytkownika?
(ENG) Is it possible to close a user account?