|
(PL) Czy istnieją instrukcje użytkowania Systemu Zakupowego GK PGE dla Wykonawców? (ENG) Do any instructions exist on the use of the GK PGE Procurement System for Contractors? |
(PL) Czy rejestracja lub korzystanie z Systemu Zakupowego GK PGE są płatne? (ENG) Both registration and use of the GK PGE Purchasing System are free of charge. |
(PL) Rejestracja konta w Systemie Zakupowym GK PGE krok po kroku. (ENG) Step-by-step account registration in the GK PGE Purchasing System. |
(PL) Dokonałem/-am rejestracji, ale nie mam informacji zwrotnej – co robić? (ENG) I have registered but I have not received any feedback - what should I do? |
(PL) Jak zarejestrować kilku pracowników swojej firmy? (ENG) How should I register several employees of my company? |
(PL) Jak dokonać rejestracji kilku Oddziałów dla jednej firmy? (ENG) How can I register several Branches for one company? |
(PL) Pierwsze logowanie do Systemu Zakupowego GK PGE krok po kroku. (ENG) First logging in the GK PGE Purchasing System step by step. |
(PL) Czy jeśli nie posiadam konta w Systemie Zakupowym GK PGE to mogę się zapoznać z aktualnymi projektami zakupowymi prowadzonymi przez Spółki GK PGE? (ENG) If I do not have an account in the GK PGE Purchasing System, I can view the current procurement projects carried out by GK PGE Companies? |
(PL) Jak przystąpić do postępowania prowadzonego przez Spółkę GK PGE oraz jak złożyć wniosek/ofertę w postępowaniu? (ENG) How can I join the proceedings carried out by the GK PGE Company and how can I submit an application/ tender in the proceedings? |
(PL) W jaki sposób mogę się komunikować z Zamawiającym? (ENG) How can I communicate with the Contracting Authority? |
(PL) Jeżeli zapisałem ofertę to mogę uznać, że oferta jest złożona? (ENG) If I have saved a tender, can I conclude that the tender has been submitted? |
(PL) Mam problem z załączeniem pliku – co zrobić? (ENG) I have a problem with a attaching a file - what should I do? |
(PL) Czy po złożeniu błędnej oferty istnieje jeszcze możliwość jej modyfikacji? (ENG) Is it possible to modify an incorrect tender after it has been submitted? |
(PL) Gdzie Wykonawca może zobaczyć złożone przez niego historyczne oferty? (ENG) Where can the Contractor see the historical tenders it has submitted? |
(PL) Jakie są minimalne wymagania sprzętowe, aby korzystać z Systemu Zakupowego GK PGE? (ENG) What are the minimum hardware requirements to use the GK PGE Purchasing System? |
(PL) Gdzie mogę uzyskać pomoc w zakresie zgłaszania błędów i problemów dotyczących Systemu Zakupowego GK PGE? (ENG) Where can I get help with reporting errors and problems regarding the GK PGE Purchasing System? |
(PL) Zmiana danych Wykonawcy, Użytkownika Wykonawcy – jak jej dokonać? (ENG) Change of the Contractor’s, Contractor User’s data - how to do it? |
(PL) Zapomniałem hasła – co robić? (ENG) I have forgotten my password - what should I do? |
(PL) Jak zmienić hasło? (ENG) How can I change my password? |
(PL) Czy mogę zmienić login (adres e-mail)? (ENG) Can I change my login (e-mail address)? |
(PL) Czym jest logowanie dwuskładnikowe (2FA)? (ENG) What does the two-factor authentication (2FA) mean? |
(PL) Czy muszę konfigurować drugi składnik logowania (2FA), aby mieć dostęp do wszystkich funkcjonalności Systemu Zakupowego GK PGE? (ENG) Do I need to set up the second login component (2FA) to access all the functionalities of the GK PGE Procurement System? |
(PL) Urządzenia zaufane – czym są? (ENG) Trusted devices - what are they? |
(PL) Czy jest możliwe zamknięcie konta użytkownika? (ENG) Is it possible to close a user account? |