Pytania i odpowiedzi / FAQ

Pozycje \ Items 1-21 z \ of 21  Pokazuj \ show  pozycji \ Items

Czy istnieją instrukcje użytkowania Systemu Zakupowego GK PGE dla Wykonawców?
(EN) The English version of documents intended for suppliers - instructions.
Mam problem z załączeniem pliku – co zrobić?
Czy po złożeniu błędnej oferty istnieje jeszcze możliwość jej modyfikacji?
Jeżeli zapisałem ofertę to mogę uznać, że oferta jest złożona?
Jakie są minimalne wymagania sprzętowe aby korzystać z Systemu Zakupowego GK PGE?
OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH
Jak chronione są Twoje dane?
Gdzie mogę uzyskać pomoc w zakresie zgłaszania błędów i problemów dotyczących Systemu Zakupowego GK PGE?
Czy jest możliwe zamknięcie konta użytkownika? Jak wygląda kwestia anonimizacji?
Jak zarejestrować kilku pracowników swojej firmy?
Zmiana użytkownika Wykonawcy – jak jej dokonać?
Zmiana danych podmiotu/wykonawcy – jak jej dokonać?
Jak dokonać rejestracji kilku oddziałów dla jednej firmy?
Zapomniałem hasła – co robić?
Dokonałem rejestracji ale nie mam informacji zwrotnej – co robić?
Co zrobić aby wziąć udział w postępowaniu prowadzonym przez Spółkę GK PGE?
Czy rejestracja lub korzystanie z Systemu Zakupowego GK PGE są płatne?
Dlaczego muszę zalogować się do OnePlace, aby móc wziąć udział w postępowaniach GK PGE?
Jak wygląda proces rejestracji i logowania do Systemu Zakupowego GK PGE?
W jaki sposób mogę się komunikować z zamawiającym?
POSTĘPOWANIA ZAKUPOWE
W jaki sposób wyszukiwać interesujące ogłoszenia i przystępować do postępowań zakupowych?