Pytania i odpowiedzi / FAQ

Pozycje \ Items 1-21 z \ of 21  Pokazuj \ show  pozycji \ Items

Czy istnieją instrukcje użytkowania Systemu dla Wykonawców (MATERIAŁY DLA WYKONAWCÓW)?
(EN) The English version of documents intended for suppliers - instructions.
Podpis elektroniczny - jak przedstawia się jego zastosowanie z poziomu platformy (INSTRUKCJA W ZAKRESIE PODPISU)?
Mam problem z załączeniem pliku – co zrobić?
Czy po złożeniu błędnej oferty istnieje jeszcze możliwość jej modyfikacji?
Jeżeli zapisałem ofertę to mogę uznać, że oferta jest złożona?
Jakie są minimalne wymagania sprzętowe aby korzystać z Systemu Zakupowego GK PGE?
Gdzie zgłaszać błędy/problemy?
Czy jest możliwe zamknięcie konta użytkownika? Jak wygląda kwestia anonimizacji?
Jak zarejestrować kilku pracowników swojej firmy?
Zmiana użytkownika wykonawcy – jak jej dokonać?
Zmiana danych podmiotu/wykonawcy – jak jej dokonać?
Jak dokonać rejestracji kilku oddziałów dla jednej firmy?
Zapomniałem hasła – co robić?
Dokonałem rejestracji ale nie mam informacji zwrotnej – co robić?
Co zrobić aby wziąć udział w postępowaniu prowadzonym przez Spółkę GK PGE?
Czy rejestracja lub korzystanie z Systemu Zakupowego GK PGE jest płatna?
Dlaczego muszę zalogować się do OnePlace aby wziąć udział w postępowaniu dla GK PGE?
Rejestracja i logowanie - jak się przedstawiają?
Jak wygląda komunikacja z zamawiającym? Funkcjonalność pytań i odpowiedzi.
W jaki sposób wyszukiwać interesujące ogłoszenia i przystępować do postępowań?