|
Czy istnieją instrukcje użytkowania Systemu dla Wykonawców (MATERIAŁY DLA WYKONAWCÓW)? |
(EN) The English version of documents intended for suppliers - instructions.
|
Podpis elektroniczny - jak przedstawia się jego zastosowanie z poziomu platformy (INSTRUKCJA W ZAKRESIE PODPISU)? |
Mam problem z załączeniem pliku – co zrobić? |
Czy po złożeniu błędnej oferty istnieje jeszcze możliwość jej modyfikacji? |
Jeżeli zapisałem ofertę to mogę uznać, że oferta jest złożona? |
Jakie są minimalne wymagania sprzętowe aby korzystać z Systemu Zakupowego GK PGE? |
Gdzie zgłaszać błędy/problemy?
|
Czy jest możliwe zamknięcie konta użytkownika? Jak wygląda kwestia anonimizacji? |
Jak zarejestrować kilku pracowników swojej firmy? |
Zmiana użytkownika wykonawcy – jak jej dokonać? |
Zmiana danych podmiotu/wykonawcy – jak jej dokonać? |
Jak dokonać rejestracji kilku oddziałów dla jednej firmy? |
Zapomniałem hasła – co robić? |
Dokonałem rejestracji ale nie mam informacji zwrotnej – co robić? |
Co zrobić aby wziąć udział w postępowaniu prowadzonym przez Spółkę GK PGE? |
Czy rejestracja lub korzystanie z Systemu Zakupowego GK PGE jest płatna? |
Dlaczego muszę zalogować się do OnePlace aby wziąć udział w postępowaniu dla GK PGE? |
Rejestracja i logowanie - jak się przedstawiają? |
Jak wygląda komunikacja z zamawiającym? Funkcjonalność pytań i odpowiedzi. |
W jaki sposób wyszukiwać interesujące ogłoszenia i przystępować do postępowań? |